2012. január 28., szombat

Kőrözött

Újabb összejövetel, újabb vendégkínáló került terítékre. Ez alkalomból körözöttes és tojáskrémes szendvicseket készítettem barna, ill. rozskenyérből. Elég, ha annyit mondok, hogy gyorsan elfogyott és még pozitív visszhangja is volt?! ;)

Hozzávalók:
150 g juhtúró
250 g tehén túró
100 g vaj
1 pohár tejföl
1/2 fej apróra vágott lilahagyma
1,5 tk őrölt köménymag
1 tk pirospaprika
1 tk római kömény
só, bors

Elkészítés:
  1. Villával összetörtem a kétféle túrót és a (szobahőmérsékletű) vajat. Hozzákevertem a tejfölt és az apróra vágott lilahagymát. 
  2. Befűszereztem a köménnyel és a paprikával, majd ízlés szerint megszórtam sóval és a borssal.
  3. A tálat celofánnal lefedtem és min. 3 órára (legjobb, ha 6 órán át "érlelődik") hűtőbe tettem, hogy jól összeérjenek az ízek.
Kőrözött

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése